Loading...
Udviklingsmodul

Hvordan giver vi virksomhederne den bedste oplevelse?

Hvordan giver vi virksomhederne den bedste oplevelse?

torsdag d. 19. september 2019
Kl. 09.00-15.00

Gratis

Tilmeldingsfrist:
torsdag d. 05. september 2019 kl. 12:00

Hotel Skivehus

Sdr. Boulevard 1

7800 Skive

Vi er alle med til at skabe den oplevelse vores kunder får i kontakten med os uanset, hvor vi sidder og hvilke opgaver vi varetager. Men vi sidder hver især kun med et frakment af den oplevelse som kunden får. Kunden – på den anden side – ser den samlede kontakt – som én helhedsoplevelse. 

Torsdag den 19. september 2019 kl. 09.00 - 15.00 kommer vi hele vejen rundt i forhold til ”hvorfor kunderne tager kontakten til os” og frem til hvad det er for en oplevelse vi giver dem. 

Vi har stor fokus på tilfredse kunder – men er det nok? Skal målet i stedet være loyale kunder? Men hvad er forskellen på en tilfreds og en loyal kunde og hvordan kan vi gå fra tilfreds til loyal? Dagen giver både værktøjer og metoder til at arbejde for at få loyale kunder. 

Dagens oplægsholder:
Modulen gennemføres af Jesper Kock som har en baggrund som adfærdspsykolog og er en af verdens førende eksperter i neurobranding og er hjernen bag en lang række succesfulde brandingstrategier og kampagner. Jesper har arbejdet med de absolut bedste i verden. Jesper er en blændende formidler, der engagerer sit publikum via spændende eksperimenter og spændende cases.

Modulet vil blive afholdt i region midtjylland, og nærmere info og sted følger snarest.
Der er begrænset plads på dette modul - 25 pladser, så reserver alllerede din plads i dag.


Tilmeldingsfrist:
5. sept. kl. 12.00

Tilmeld dig her 

keyboard_arrow_up